Tuesday 24 March 2009

Visit Taiwan 2009 ~ PART1


This is 3Xian Tai ~



Famous [Bao] Shop opened by an local artist!

Famous Drink @ Kenting




Love Doraemon behind me!

Yoyoyo!! Im the part time Posman !




Ah Jia's House ~ YEAH

Mr.postman ~ So Yeng



Do [WE] Look alike?

Cute cute Piggy @ Da Keng Farm Stay

Me & Xiang didi


Beautiful Lavender Farm



~水上木屋~


生日阶梯~Birthday Stairs~

I LOVE 薰衣草


Can YOU remember this place?

Its me @ the 情人桥

siok siok ~ Nice Scene!


Me & My Taiwan Guide [Andy]


Me & Xiang didi @ 淡水

NEW Nissan Car Series @ 101 Taipei

2009年的第一个台湾团~终于结束了,而我也平平安安的回来咯!但是,在我走团的这几天,我的头一直旋转着一些事情!是我想太多吧?其实我自己都不动窝接下来要怎么走!只好顺其自然而已!开心就ok了!其实,这团真得很可爱,很好玩!第一次带团带得那么轻松,那么好玩!我的导游呢更加不用说:很赞,很吊!哈哈!好是第一次遇到这种导游哦!哈哈!好啦,我的废话会少说,照片会放多多!知道你们等了很久~

No comments:

Powered By Blogger